JO9-1 Nieuws

Jeugdteam JO9-1 blij met de nieuwe trainingspakken gesponsord door Bakkerij Eshuis en KG Climate Solutions

3 december 12:00  Het jeugdteam JO9 mag blij zijn dat we twee sponsoren beeid hebben gevonden om nieuwe trainingspakken te sponsoren voor dit team. Dit zijn Bakkerij Eshuis en KG Climate Solutions. De spelers lopen er zo in het clubtenue mooi warmpjes en eenduidig bij. meer »

575x gelezen

Jeugdspelers verrast door Sinterklaas

6 december 10:00  Ondanks dat Sinterklaas en zijn pieten dit jaar niet langs konden komen, zijn ze onze jongste jeugdspelers toch niet vergeten. En zo werden ze afgelopen week flink verrast. meer »

1135x gelezen

Sinterklaas en Pieten verrassen jeugd v.v. Moerkapelle

5 december 7:30  Vandaag 5 december is het dan zover , de altijd spannende pakjesavond!! Daar waar de Sint het vandaag bijzonder druk heeft om overal weer de cadeautjes langs te brengen, heeft hij vorige week 27 november onze jongste talenten al weten te verrassen. Lees hier het verslag + vele foto's meer »

1304x gelezen

JO9-1 overtuigend door in de beker na 3 ruime overwinningen.

24 september 20:15  Onze JO9-1 heeft met overwinningen tegen DSO (19-1) , BSC'68 (14-3), Floreant (10-1) op overtuigende wijze de poule in de beker weten te winnen en zullen dus door gaan in de beker. benieuwd naar de wedstrijdverslagen + diverse mooie actie foto's van onze talenten kijk dan snel hier : https://www.vvmoerkapelle.nl/262/wedstrijdverslagen/?sznid=6meer »

718x gelezen

JO9-1 wint met dubbele cijfers

7 september 8:00  Afgelopen zaterdag was het dan zover en mochten wij van de JO9 onze eerste wedstrijd van het seizoen 2018/2019 gaan spelen. En dankzij een goede samenwerking als team, werd het een wedstrijd voor individuele hoogtepunten. meer »

Let op! Andere vertrektijd en zwembroek mee op kamp!

12 mei 23:45  in tegenstelling tot eerder vermeld vertrekken we niet om 15.00 uur; maar om 16.00 uur naar het kampgebouw in Heukelom! Daarnaast ontbrak op de paklijst een zwembroek. Maar ook die moet mee op kamp! Vergeet hem dus niet in te pakken!

3131x gelezen

Jeugdkamp VV Moerkapelle; schrijf je in!

2 maart 10:30  Heb je nog niet ingeschreven voor het Jaarlijkse Jeugdkamp van VV Moerkapelle? Dat kan nog steeds! Rond Hemelvaart gaan we met de hele jeugdafdeling een paar dagen weg gaan en met elkaar het voetbalseizoen op een mooie manier afsluiten. Dit jaar vertrekken we op woensdag 24 mei om 15.00 uur en zullen zaterdag 27 mei rond 14.30 uur weer thuis te komen. Lees verder voor meer informatie.meer »

4284x gelezen

Uitreiking Prijswinnaars Grote Club Actie

16 januari 21:00  En dan nu……. De prijswinnaars van de Grote Club Actie 2016 Wie verkocht de meeste loten voor de club? meer »