Aanmelden lidmaatschap v.v. Moerkapelle (kopie)

U kunt zich hieronder digitaal aanmelden als lid of donateur van v.v. Moerkapelle. Na het versturen van dit digitaal aanmeldformulier zal deze bij de secretaris aankomen. Hij zal u verdere betreffende verenigingsinformatie toezenden.

Mocht u vragen hebben, wendt u zich dan tot de secretaris op het volgende e-mailadres: [email protected]. Vul uw gegevens in
Vul uw emailadres in. U krijgt een kopie van dit formulier op dit adres
U wenst toe te treden als lid van de voetbalvereniging Moerkapelle en verklaart zich te zullen onderwerpen aan de bepalingen van haar reglement, aanvullende bestuursbesluiten en eventuele besluiten van de algemene vergadering.

Om spelend lid te worden is een legetimatie verplicht.

Kies bestandWijzigVerwijder
Voor spelende leden (behalve JO09/F en JO011/E pupil) hebben we voor de spelerspas ook een pasfoto nodig.

Deze pasfoto moet worden ingeleverd om een spelerspas aan te maken. Deze spelerspas is 5 jaar geldig.
Kies bestandWijzigVerwijder
v.v. Moerkapelle publiceert foto's van leden en foto's waarop leden te zien zijn op de website, ClubTV en andere promotionele media. Hieronder kunt u aangeven indien u daar GEEN toestemming voor geeft.

* = verplicht