Jeugdteam JO9-1 blij met de nieuwe trainingspakken gesponsord door Bakkerij Eshuis en KG Climate Solutions

3 december 2021 12:00

Het jeugdteam JO9 mag blij zijn dat we twee sponsoren beeid hebben gevonden om nieuwe trainingspakken te sponsoren voor dit team. Dit zijn Bakkerij Eshuis en KG Climate Solutions.
De spelers lopen er zo in het clubtenue mooi warmpjes en eenduidig bij.

Het jeugdteam JO9-1 mag blij zijn dat zij twee sponsoren bereid hebben gevonden om nieuwe trainingspakken te sponsoren voor dit team.
Dit zijn Bakkerij Eshuis en KG Climate Solutions.
De spelers lopen er zo in het clubtenue mooi warmpjes en eenduidig bij.
Mooie samenwerking. Sponsoren bedankt !

IMG-20211201-WA0004_JO9_B_trainingspakken_s.jpg

JO9_A_trainingspakken.jpg