Selectietraining voor JO13 + JO15

26 juni 2018 18:30

Aanstaande zaterdag staat er voor de uitgenodigde spelers van de JO13 en de JO15
(deze spelers hebben een mail ontvangen) een selectietraining op het programma.

De spelers die uitgenodigd zijn voor de JO13 zijn om 10.00 uur van harte welkom op het veld.
De training duurt tot 11.15 uur.

Vervolgens gaan we om 11.30 uur verder met de spelers van de JO15. Hun training duurt tot 12.45 uur.

Bij de training zal de staf van de jeugdcommissie en een aantal leden van de vereniging aanwezig zijn.

Zij zullen de spelers tijdens de training gaan beoordelen op inzet en kwaliteit.

Mocht je er niet bij kunnen zijn, stuur dan even een mail naar de jeugdcommissie.