6 Jan 2018 - Nieuwjaar: Wedstrijd en Receptie bij v.v. Moerkapelle

29 december 2017 11:00

Onze traditionele Nieuwjaarsreceptie op 6 januari 2018 wordt voorafgegaan door een Nieuwjaarswedstrijd. Ons huidige Moerkapelle 1 het op tegen een sterke selectie van oud spelers, waarna de traditionele receptie met nieuwjaarsspeech van onze voorzitter volgt. U bent vanaf 13.30 uur van harte welkom!

Leden en donateurs van onze V.v. Moerkapelle,

Namens iedereen uit de activiteitencommissie hopen wij dat jullie allen een goede kerst hebben gehad.
En dat jullie hebben genoten van deze dagen met dierbaren, familie en vrienden.

Het nieuwe jaar staat nu voor de deur en zoals jullie weten wordt zoals elk jaar een nieuwjaarsreceptie gehouden met de daarbijhorende wedstrijd:

Huidig 1elftal tegen Oud 1e elftal.

De nieuwjaarsreceptie zal plaatsvinden op zaterdag 6 Januari en zal starten om 16.00 uur.

Voorafgaand aan deze receptie wordt de altijd leuke wedstrijd gespeeld tussen de huidige  1e elftalspelers en de heren die al afscheid hebben genomen van het vlaggenschip van de vereniging.
Dit jaar zal er een zeer sterk team op de been zijn gebracht van spelers die in de afgelopen jaren zijn gestopt met enkelen die al wat meerdere jaartjes geleden het stokje hebben overgedragen.

Deze wedstrijd start om 13.30 uur en de opgeroepen spelers worden om 12.30 verwacht in de kantine van de club.

Het lijkt het ons gezellig als er velen van jullie komen kijken zodat we daarna gezellig onder het genot van een hapje en een drankje op onze vereniging het nieuwe jaar inwijden en kunnen proosten op een voorspoedig jaar.

De Activiteitencommisse van v.v. Moerkapelle