SEIZOENSOPENING 2016/17 Zaterdag 20 Aug - Geef je op! Activiteiten en BBQ voor jong en oud!

3 augustus 2016 12:30

Het seizoen gaat weer beginnen, vorig jaar hebben we het niet voor elkaar gekregen om een seizoensafsluiting te organiseren. Daarom zal er op 20 augustus een seizoensopening zijn voor het seizoen 2016-2017! Deze dag is weer voor jong en oud. De afsluiting van 2015 was een daverend succes en we gaan er vanuit dat deze opening ook een superdag zal worden.

Vanaf 12.00 uur kan iedereen zich aanmelden voor de teams voor de georganiseerde activiteiten en de BBQ op het sportcomplex van v.v. Moerkapelle. Zoals gewoonlijk zijn deze activiteiten voor jong en oud (leden en aanhang). Voor de opening hebben we nieuwe en oude bekende spellen, zoals “de Rodeo”, “de Sjoelbak” en “de Buikschuifbaan”. Ook zal er weer een stormbaan aanwezig zijn om lekker over heen te sjezen.

De activiteiten starten om 13.00 uur en de verwachting is dat om 15.30 we weer klaar zullen zijn.

Het eerste van Moerkapelle speelt deze zaterdag een bekerwedstrijd, hiervoor hebben we bij de KNVB aangevraagd of deze thuis gespeeld kan worden. Zodat we gezamenlijk nog bij deze wedstrijd  hen kunnen aanmoedigen.

Muziek & BBQ
Na de wedstrijd zal de muziek worden verzorgd door Feest DJ Jeroen. Aan het  einde van de dag kan er uiteraard door iedereen weer worden aangeschoven voor een overheerlijke BBQ en zullen er allerlei prijzen kunnen worden gewonnen bij het Rad van Fortuin. Later in de avond zal de dag feestend worden afgesloten onder het genot van een heerlijk drankje.

Tijdschema

• 12:00 – 12.45: Opening inschrijving voor de spellen
  • 13:00 – 15.30:  Activiteiten voor iedereen!
  • 17.00 – 22.00: BBQ met muziek en loterij

Belangrijk

• Inschrijven via de website VERPLICHT voor de activiteiten en BBQ: KLIK HIER  (Let op: Je kan tot 6 augustus inschrijven!)
  • Betaling van de BBQ op de dag zelf! (volwassenen: €8,50; kinderen vanaf 6 jaar: €5,00 en onder 6 jaar: gratis)
  • Kom in sportkleding en neem schone kleding en douche spullen mee! (er is gelegenheid om te douchen op de club om zo fris op de BBQ en het afsluitende feest te verschijnen)
  • Trek geen voetbalschoenen aan!

Tot 20 augustus!