Activiteitencommissie vraagt leden om tips voor nog meer sfeer bij v.v. Moerkapelle!

29 april 2023 12:30

Tips zijn welkom voor nog meer sfeer bij v.v. Moerkapelle!
Wilt u kennismaken met onze activiteitencommissie, zij zien uw tips of idee graag tegemoet
Wij zijn blij u gelukkig te kunnen melden dat we sinds korte tijd weer op volle sterkte zijn met onze commissie

Het is alweer een tijdje geleden dat de activiteitencommissie wat van zich heeft laten horen. Afgelopen tijd hebben we een kleine bezetting gehad en zijn we daardoor niet in staat geweest het één en ander te organiseren. Gelukkig zijn we blij te kunnen melden dat we sinds korte tijd weer op volle sterkte zijn met de commissie.

Naast de bekende gezichten van Remon de Bruin, Aafke Hoogma, Dirk Elleswijk, Chelsie Rupke en Sander Koole heten we nu de volgende leden ook welkom.
Teun Huurman, Niels Vollebregt, Jurgen Zoet, Jur Visser en Joop van Beek.

Met elkaar staan we ervoor om meer activiteiten te organiseren voor jong en oud.

Mochten er ideeën of tips zijn dan zijn die bij deze van harte welkom! Spreek ons aan of stuur ons een bericht.

We hebben ook een mailadres, namelijk:    [email protected]

Naast bovengenoemde zijn we ook blij dat we gebruik kunnen maken van jullie hulp bij activiteiten en evenementen.

Zo hebben we recent een 3e helft georganiseerd en hebben we met behulp van de heren van de keuken een mooi menu kunnen aanbieden.

Albert Eshuis, Bart Jan Rooker en Patrick Slingerland. Hartelijk dank!

Mocht je het leuk linden om ook een steentje bij te dragen aan de sfeer en de club. Ook dan ben je van harte welkom en horen we het graag!

Ieder is welkom maar de verhouding man/vrouw mag namelijk best wel wat meer in balans komen.

Tot snel en wij als activiteitencommissie kijken uit naar je reactie.

Sportieve groet,

Activiteitencommissie v.v. Moerkapelle