V.d. Berg wint 35ste BZAV, Superboeren penaltybokaal, Flozo sportiefst

18 juni 2017 14:00

Van den Berg heeft het 35ste BedrijfsZomerAvondVoetbaltoernooi van v.v. Moerkapelle gewonnen. In een spannende finale werd Eindhoven met 4-3 verslagen. De FairPlay cup ging naar de dames van Flozo Zijderhand en KalenderWinkel/Superboeren won de Penaltybokaal. De avond werd afgesloten met een spetterende feestavond.

Vrijdagavond 16 juni 2017 werd de 35ste editie van het jaarlijkse BedrijfsZomerAvondVoetbaltoernooi (BZAV) onder zonnige omstandigheid afgesloten met de traditionele finale-avond. Dit jaar mede op verzoek van deelnemers en toeschouwers weer op vrijdagavond georganiseerd. Ook dit jaar kwamen alle team weer in actie, om 18:30 uur werd begonnen met een plaatsingswedstrijd en de finale o.l.v. arbitraal trio Henk Geldof, Theo Klomp en Joop Kok was om 20:30 uur de laatste wedstrijd op veld 1. Muzikale omlijsting was verzorgd en ook aan de kinderen was gedacht want zij konden zich uitleven met een springkussen en een gratis ijsje uit een ijskraam.
BZAV2017-finaleavond

Onder het oog van een dik pak toeschouwers was de finale leuk om te zien. Beide teams waren aan elkaar gewaagd, het scoreverloop liet dit ook zien. Na een ruststand van 2-2 leek de wedstrijd op een verlenging af te stevenen maar uiteindelijk trok V.D. Berg met 4-3 aan het langste eind.

BZAV2017-finalewedstrijd

Direct na afloop van de finale werden de prijzen uitgereikt door de voorzitter van v.v. Moerkapelle, dhr. Martien Zijderhand.
UitreikingBZAV2017- Martien Zijderhand

Uitslag 35e BedrijfsZomerAvondVoetbaltoernooi v.v. Moerkapelle

1. Van den Berg
  2. Eindhoven
  3. DEN/ED
  4. Kalenderwinkel / Superboeren
  5. De Rooy Autotechniek
  6. DECA Print/Versbakkerij Eshuis
  7. De Keet Moerkapelle
  8. ABCDE-FC
  9. Westerman Automatisering
  10. Slurp
  11. Flozo Zijderhand
BZAV2017-Winnaar vd Berg

Fairplay sportiviteitsprijs: Flozo Zijderhand, zij mogen de wisselbeker houden want zij hebben deze prijs 4 keer (+ 1 samen met een ander team) op rij gewonnen.

Penaltybokaal: Kalenderwinkel / Superboeren, zij mogen de wisselbeker houden want zij hebben deze prijs 4 keer op rij gewonnen.
BZAV2017-Penaltybokaal

Uiteindelijk werd de finale afgesloten met een spetterend feest. DJ Jeroen zorgde met zijn discoshow dat het lang gezellig bleef in de kantine. Zo kunnen deelnemers en v.v. Moerkapelle weer terugkijken op een mooi toernooi wat volgend jaar ongetwijfeld weer een vervolg gaat krijgen.

V.V. Moerkapelle dankt deelnemers, scheidrechters, barpersoneel, EHBO en alle overige vrijwilligers die dit toernooi mogelijk hebben gemaakt

BZAV2017-Winnaar vd Berg- AlexVonk