Bedrijfsvoetbal (BZAV) 2017: Kruisfinalisten bekend; finale-avond op 16 juni

10 juni 2017 16:00

Het BedrijfsZomerAvondVoetbaltoernooi 2017 nadert zijn ontknoping. Maandag a.s. zijn de kruisfinales om 19:30 uur. Vrijdagavond 16 juni wordt het toernooi afgesloten met de finale en een spetterende feestavond. Voor de kinderen is er een ijskraam en een springkussen!

Na 4 weken voorwedstrijden in 2 poules zitten de plaatsingswedstrijden voor het toernooi erop.
Helaas was er net voor aanvang van deze editie nog 1 afzegger waardoor 1 poule maar uit 5 deelnemers bestond, voor die poule dus helaas 1 wedstrijd minder.
Gelukkig kunnen we spreken van een - tot nu toe - prima verlopen toernooi, de scheidsrechters hebben nog geen gele kaarten hoeven geven, de EHBO heeft dit jaar gelukkig nog geen ernstige blessure moeten behandelen en ook de weergoden lieten ons niet in de steek.

Maandag 12 juni om 19:30 uur nemen de nummers 1 en 2 van elke poule het tegen elkaar op in de kruisfinales:
DEN/ED speelt tegen Eindhoven en Van den Berg speelt tegen Kalenderwinkel/Superboeren.
De winnaars van die kruisfinales zullen op vrijdag 16 juni de grote finale spelen, om opvolger te worden van Autoschade Waddinxveen dat vorig jaar de sterkste was.

Op die finale-avond zullen alle teams in actie komen, om 18:30 uur trappen Slurp en Flozo af, om 20:30 uur zullen de Grote en kleine finale starten. Direct na afloop van de finale zal prijsuitreiking plaatsvinden. Naast de wisselbeker voor de winnaar zullen dan ook de penaltybokaal en de sportiviteitsprijs worden uitgereikt.

Tijdens de finale-avond zal DJ Jeroen de muziekale omlijsting verzorgen. Eerst rondom de wedstrijden, waarna hij ook de D-J is op het afsluitende feest. Ook aan de kinderen wordt gedacht; er is een ijscoman en ook een springkussen. Alle kinderen van Moerkapelle mogen langskomen om hiervan te genieten!

Het resterende programma van dit toernooi is [hier] te lezen.

De standen en uitslagen: [Poule A] en [Poule B].

De bedrijven sponsoren die BZAV2017 sponsoren zijn [hier] te lezen.