BZAV 2024 - 41ste editie: 21 mei-29 juni. Record aantal deelnemers: 16.

15 april 2024 21:30

Ook dit jaar organiseert v.v. Moerkapelle voor de 41ste keer het jaarlijkse prestigieuze BedrijfsZomerAvondVoetbaltoernooi. Vanaf 21 mei tot en met 29 juni zal het toernooi op ons sportcomplex worden gespeeld. Er zijn 16 teams ingeschreven waarmee de inschrijving voor dit jaar gesloten is! Lees snel verder voor speeldata en andere informatie!

Een record aantal van 16 teams hebben zich dit jaar voor dit gezellige, sportieve toernooi aangemeld! Daarmee is de inschrijving voor dit jaar gesloten.

We beginnen het toernooi in de week van dinsdag 21 mei, de week direct na Pinksteren met de eerste poulewedstrijden. Daarna volgt de tweede ronde waarvoor nieuwe poules worden samengesteld op basis van de eerste serie wedstrijden. We streven ernaar het wedstrijdschema zo op te stellen dat elk team 1x per week een poulewedstrijd zal spelen.

Het wedstrijdprogramma zal zo snel mogelijk via deze website bekend worden gemaakt. Er wordt zoveel mogelijk op donderdag en vrijdagen in mei en juni gespeeld. De laatste week met de kruisfinales, plaatsingswedstrijden en finale wordt afgesloten met een finaledag op zaterdag 29 juni.

Tijdens de poulewedstrijden zullen we mogelijk enkele activiteiten organiseren en ook dit jaar zal het toernooi worden afgesloten met een omlijste finaledag met aansluitend de inmiddels bekende spetterende feestavond. Ook voor dit jaar is de special act alweer gecontracteerd!

We willen tijdens de finaledag voor iedereen (deelnemers, kinderen, leden, dorpsgenoten) iets leuks organiseren. Voor de organisatie van dit alles werkt de BZAV-commissie samen met commissies en bestuur van onze vereniging.

Heb je vragen of wil je volgend jaar ook met een team deelnemen?
Neem dan contact op met de BZAV commissie via: [email protected] of 06-47272693 (Cock van der Lans) of benader een van de commissieleden.

De BZAV Commissie,

Anne Duursma