BZAV 2024 - 41ste editie: 21 mei - 29 juni. Nog plek voor 1 team!

30 maart 2024 17:00

Ook dit jaar organiseert v.v. Moerkapelle voor de 41ste keer het jaarlijkse prestigieuze BedrijfsZomerAvondVoetbaltoernooi. Vanaf 21 mei tot en met 29 juni zal het toernooi op ons sportcomplex worden gespeeld. Inmiddels hebben er 15 teams ingeschreven en er is nog plaats voor 1 team! Lees snel verder voor speeldata en informatie voor aanmelding.

15 teams hebben zich al voor dit gezellige sportieve toernooi aangemeld! Wil je ook nog meedoen? Lees dan snel verder en schrijf je in!

Dit jaar beginnen we in de week van dinsdag 21 mei, de week direct na Pinksteren. Daarna volgen de poulewedstrijden en tweede ronde zo mogelijk op donderdag en vrijdagen in mei en juni. De laatste week met de kruisfinales, plaatsingswedstrijden en finale wordt afgesloten met een finaledag op zaterdag 29 juni.

We gaan proberen het wedstrijdschema zo op te stellen dat elk team 1x per week een poulewedstrijd zal spelen. Tijdens deze poulewedstrijden zullen we mogelijk enkele activiteiten organiseren en ook dit jaar zal het toernooi worden afgesloten met een omlijste finaledag met aansluitend de inmiddels bekende spetterende feestavond.

We willen tijdens de finaledag voor iedereen (deelnemers, kinderen, leden, dorpsgenoten) iets leuks organiseren. Voor de organisatie van dit alles werkt de BZAV-commissie samen met commissies en bestuur van onze vereniging.

Teams van vorige jaren zijn al benaderd, de meeste hebben weer ingeschreven! Wie gaat met zijn team die laatste plaats opvullen?
Mocht je ook met een team willen deelnemen, of weet je nog een leuk team?

Neem dan snel contact op met de BZAV commissie via: [email protected] of 06-47272693 (Cock van der Lans) of benader een van de commissieleden.

De BZAV Commissie,

Anne Duursma