BZAV 2023 - 40ste editie: 1 Juli Finaledag met leuk programma

28 juni 2023 8:00

Na twee spannende kruisfinales zijn het Vleessie FC en De Panters die zaterdag 1 juli a.s. op de finaledag om de winst van de 40-ste editie van het BZAV-toernooi spelen. Tijdens deze dag zullen er vanaf 15:30 wedstrijden en activiteiten op ons sportcomplex georganiseerd worden. Klik snel verder voor meer informatie!

Finale dag zaterdag 1 juli:
Het toernooi wordt dit jaar afgesloten met een echte finaledag op zaterdag 1 juli. Alle teams zullen op deze dag in actie komen. Een  wedstrijdprogramma van die hele dag kun je via deze [link] zien.

7 tegen 7:
Twee Damesteams die ook in eerdere edities hebben deelgenomen hebben zich opgegeven. Zij spelen voorafgaand aan de finale om 18.30 uur tegen elkaar.

Feestavond en activiteiten:
Er zijn op de finale dag activiteiten voor de Jeugd (o.a. Schminken, luchtkussen en ijs) en ook dweilorkest 'De Waaghalzen' uit Gouda maakt zijn opwachting om tijdens wedstrijden voor gezelligheid te zorgen.
De finalewedstrijd tussen Vleessie FC en De Panters zal de winnaar van deze 40ste editie bepalen.
Het toernooi wordt besloten met de traditioneel oergezellige feestavond m.m.v. DJ Tak tak met Surprise act 'Barry Badpak'.

Flyer_BZAV_finaledag_def_40pct..png

Toernooi informatie (Link naar de informatiepagina's op deze site)

Wedstrijd programma van deze dag: Programma: [link]
Alle Uitslagen tot nu toe [link]