BZAV 2023 - 40ste editie: Morgen (maandag 26 juni) kruisfinales!

25 juni 2023 13:00

Bijna alle poulewedstrijden zijn gespeeld, de kruisfinales zijn bekend. Maandag 26 juni om 19:30 u. zal Jan Spek Rozen het opnemen tegen De Panters. De andere halve finale zal gaan tussen Vleessie en De Keet en begint om 20:30 u. Beide wedstrijden staan onder leiding van een arbitraal trio. Kom gezellig uw favoriet aanmoedigen! (lees verder voor meer info voor o.a. de finaledag.)

Toernooi informatie (Link naar de informatiepagina's op deze site)
Programma: [link]
Uitslagen [link]
Stand Poule A [link]
Stand Poule B [link]
Toernooi Reglement: [Link] (download PDF)
Bedrijven die BZAV 2023 sponsoren: [link]
39 eerdere winnaars [link]

Finale dag zaterdag 1 juli:
Het toernooi wordt dit jaar afgesloten met een echte finaledag op de zaterdag 1 juli. Alle teams zullen op die dag in actie komen.

7 tegen 7: Twee Dames teams die ook in eerdere edities hebben deelgenomen hebben zich opgegeven. Zij spelen voorafgaand aan de finale op de deze dag tegen elkaar.

Feestavond en activiteiten: Er zijn op de finale dag activiteiten voor de Jeugd (o.a. Schminken, luchtkussen en ijs) en ook een dweilorkest maakt zijn opwachting. Het toernooi wordt besloten met de traditioneel oergezellige feestavond m.m.v. DJ Tak tak en een 'Surprise act'.

Hou voor meer informatie over de geplande festiviteiten deze site en onze sociale media in de gaten!