Geslaagd Kabouterseizoen 2015-2016

20 juni 2016 22:30

Met 2 wedstrijdjes tegen de kabouters van Be-fair en een onderling wedstijdje van 2 kabouterteams van onze eigen kabouters is een geslaagd Kabouterseizoen afgelopen zaterdag afgesloten.

Waar we ca.3 weken geleden het kabouterseizoen al hadden afgesloten met de laatste training en dit hebben gedaan met een grote partij over het halve veld,  waren het alleen nog een aantal (ECHTE) wedstrijdjes voor de doorstromende kabouters die de afgelopen weken nog op het programma stonden.

Afgelopen zaterdag was het dan echt tijd voor de allerlaatste kabouter-activiteiten van dit seizoen.
Waarbij 2 teams met vooral doorstromende kabouters het seizoen afsloten met beide een wedstijd tegen de kabouters van Be-fair en een onderling wedstrijdje werd een geweldig kabouterseizoen op een leuke manier afgesloten.

Als begeleiders van de kabouters willen wij alle kinderen bedanken voor hun komst en enthousiasme tijdens de trainingen het afgelopen seizoen.  En wensen wij alle doorstromende kabouters voor volgend seizoen, heel veel succes in de mini-competitie's.

In September beginnen we weer aan een nieuw kabouterseizoen 2016-2017, kinderen van 4 tot 7 jaar zijn weer van harte welkom.
nadere info volgt z.s.m. via onze website / Facebook.

Tot volgend seizoen,
Kabouterteam vv Moerkapelle