Wedstrijd voor de kabouters

19 mei 2016 15:00

Jaja eindelijk is het dan zover voor onze kabouters.
Na een jaar keihard trainen mogen ze dan eindelijk hun kunsten gaan vertonen tijdens een echte wedstrijd tegen andere verenigingen uit de buurt.

Beste ouders van kabouters,

Aanstaande zaterdag 21-5 om 10.00 uur hebben we voor onderstaande (en hopelijk doorstroom) kabouters een officiële wedstrijd georganiseerd tegen SVS uit Capelle.

De kabouters moeten om 09.15 uur aanwezig zijn in de kantine van ons sportcomplex.

Kabouters tegen SVS:

Lucas Bac

Sep van der Heiden

Maurits Romijn

Luuk Kerkhof

Julian van de Griend

Sanne de Gooijer

Thijmen Bac

Thomas Reigwein

Joel Schumacher

Miquel Nelles

Lucas de Jong

Wij gaan er vanuit dat alle bovenstaande kabouters aanwezig zijn. Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij dit graag van u ([email protected])

Overige kabouters die ook bij trainingen aanwezig zijn/waren zullen later tegen BeFair en Soccerboys voetballen.

Aanstaande zaterdag 21 Mei zal er dan ook geen kaboutertraining zijn, maar de eerst volgende kaboutertraining voor de gehele groep staat gepland op volgende week zaterdag 28-05-'16

Op 18-6 zijn er ook activiteiten op het sportcomplex georganiseerd ivm afsluitingsdag van bedrijfsvoetbal.

Mochten er vragen zijn dan horen wij graag van u.

Team kaboutervoetbal
vv Moerkapelle