v.v. Moerkapelle start het nieuwe seizoen met damesvoetbal voor senioren

2 juni 2013 3:15

v.v. Moerkapelle begint komend seizoen 2013-2014 voor het eerst met een damesteam.

Afgelopen seizoen zijn de voorbereidingen hiervoor  getroffen. De vereniging is verheugt dat er voldoende dames zijn die er zin en overtuiging in hebben om te kunnen starten met een senioren dames elftal bij onze club. Afgelopen seizoen werd er wekelijk al getraind en nu ook starten met  een wedstrijd spelen in competitieverband tegen verenigingen uit omringende gemeenten.

Om de start van dit initiatief te ondersteunen heeft het bestuur de contributie voor het eerste seizoen vastgesteld op € 99,= per lid.

De dames die zich nog niet hebben ingeschreven kunnen dit doen door het betreffende formulier, dat in de bestuurskamer is op te halen, hiervoor graag zo spoedig mogelijk, in te vullen. Ook als je niet elke week in de gelegenheid bent maar wel regelmatig kan spelen kun je je ook opgegeven.

Het bestuur van de V.V. Moerkapelle