Aanstelling nieuwe trainer tweede selectie-elftal van vv Moerkapelle.

25 juni 2019 16:15

Als Technische Commissie zijn we blij te kunnen melden dat na hoofdtrainer Martijn Peters ook het trainerschap van ons tweede selectie-elftal geborgd is voor het komende seizoen.

Barry Reede zal als trainer van ons tweede selectie-elftal de huidige trainer Jeroen Hertog, die in april aangaf te stoppen opvolgen.

In het kader van prestatief voetbal die de vereniging voor ogen heeft, was het belangrijk dat de functie trainer tweede selectie-elftal goed ingevuld zou worden. Met het aanstellen van Barry Reede heeft de Technische Commissie er alle vertrouwen in dat we de juiste persoon hebben gevonden om het prestatief selectievoetbal door te ontwikkelen de komende periode.

Zeker met de toegenomen aantallen selectiespelers ligt hier een mooie uitdaging voor Martijn en Barry het komend seizoen.

Barry is voor velen van de vereniging geen onbekende. Maar voor degene die hem nog niet kennen, stellen wij Barry graag voor;

Barry is vanaf zijn jeugd al bezig met voetbal, waarvan de laatste jaren als trainer/coach. Hij heeft meerdere jaren ervaring als trainer van het tweede seniorenelftal van onze vereniging, daarnaast heeft Barry training gegeven aan jeugdteams bij SC Feyenoord en cvv De Jodan Boys. Sinds dit seizoen traint Barry het meisjesteam van vv Moerkapelle, waar zijn dochter inspeelt. Barry vindt het erg leuk om te werken met een gemotiveerde spelersgroep, die hij middels trainingen, wedstrijden en teamgeest verder wilt laten ontwikkelen. Naast persoonlijke ontwikkeling van individuen, staat het teambelang voor Barry erg hoog. Als trainer wilt hij graag het uiterste uit een groep halen, waarbij respect en sportiviteit belangrijke elementen zijn.

Wij wensen Barry heel veel succes en plezier bij de selectie!