Nieuws van de Technische Commissie en staf van v.v. Moerkapelle seizoen 2024-2025

29 april 2024 19:15

De Technische Commissie (TC) en staf van v.v. Moerkapelle zijn zeer verheugd dat Kevin van Dorp komend seizoen (2024-2025) zal aansluiten bij de selectie van onze vereniging. Kevin heeft tot nu toe altijd gevoetbald bij DWO.

Nieuws van de Technische Commissie en staf van v.v. Moerkapelle

Nieuws selectie 2024-2025

De Technische Commissie (TC) en staf van v.v. Moerkapelle zijn zeer verheugd dat Kevin van Dorp komend seizoen (2024-2025) zal aansluiten bij de selectie van onze vereniging. Kevin, zie foto, heeft zijn hele voetballoopbaan bij DWO gevoetbald.

Zelf zegt Kevin, zie foto, over zijn overstap dat na de gesprekken die gevoerd zijn met de TC, en toekomstige trainers, hij een goed gevoel kreeg, wat mede heeft gemaakt dat hij deze overstap maakt. “Ik denk dat de visie die de staf heeft, aansluit bij mijn eigen idee over voetbal, en dat maakt deze stap eenvoudiger”.

Kevin is 31 jaar en gezien zijn ervaring en specifieke kwaliteiten verwacht de TC dat hij een directe versterking zal zijn voor de selectie. Dit mede gezien de jonge leeftijd van de huidige selectie.

Kevin_van_Dorp_bs.jpg

De Technische Commissie en Staf van v.v. Moerkapelle wensen Kevin veel succes de komende periode en vertrouwt op een mooie samenwerking.