Start nieuwe seizoen vrijdagavondvoetbal: 30 Augustus

1 augustus 2013 1:30

I.v.m. vakantie's en de te verwachten opkomst is er even geen vrijdagavondvoetbal. De eerstvolgende keer is op vrijdagavond 30 augustus, aanvang 19.30 uur.

Leden die geen gelegenheid meer hebben om in competitieverband op zaterdag te voetballen of spelende leden die niet in aanmerking komen om elke zaterdag te spelen krijgen de mogelijkheid om op vrijdagavond een balletje te trappen. Ook niet spelende leden die weer willen beginnen en nieuwe leden die willen komen spelen zijn ook van harte welkom. Als er scheidsrechters zijn of andere leden die wel eens een wedstrijdje willen fluiten zijn deze natuurlijk ook van harte welkom.

We willen gaan starten om 19.30 uur. Het voetbal gedeelte zal tot ongeveer 21.00 uur gaan duren. Daarna is er na een verfrissende douche nog de mogelijkheid om gezellig na te praten in de kantine onder het genot van een drankje.