Geslaagde sponsoravond bij v.v. Moerkapelle met gastspreker Heini Otto

27 november 2018 15:00

Na de succes volle sponsoravond in mei van dit jaar bij Peter van den Berg, voor het bedrijfsbezoek aan Berg Banket, heeft onze Sponsorcommissie, zoals de afgelopen jaren een aantal keer per jaar is gebeurd, op maandagavond 26 november als blijk van waardering voor haar sponsoren, en leden van de club van 50 van v.v. Moerkapelle een avond georganiseerd met een bekende gastspreker uit de voetbalwereld.

Aanwezigen lusiteren aandachtig toeHeini Otto aan het woord over zijn carriereNa de succes volle sponsoravond in mei van dit jaar bij Peter van den Berg, voor het bedrijfsbezoek aan Berg Banket, heeft de Sponsorcommissie van onze vereniging, zoals de afgelopen jaren een aantal keer per jaar is gebeurd, op maandagavond 26 november als blijk van waardering voor haar sponsoren, en leden van de club van 50 van v.v. Moerkapelle een avond georganiseerd met een gastspreker uit de voetbalwereld.

Dit keer was onze gastspreker Heini Otto voormalig profvoetballer en coach. Hij begon zijn carrière bij FC Amsterdam en speelde voor FC Twente, Middlesbrough en ADO Den Haag. Ook speelde hij ooit (1975) in één interland. Als trainer was hij onder meer werkzaam bij Haarlem. De laatste 25 jaar is hij werkzaam bij Ajax waar hij in verschillende functies nauw betrokken is bij de opleiding van de jeugd. Na zijn presentatie over zijn loopbaan, ervaringen bij de verschillende verenigingen en in UEFA Cup wedstrijden met FC Amsterdam en zijn instelling tijdens zijn voetbal carrière gaf hij een kijkje in de keuken van de jeugdopleiding bij Ajax en gaf hij zijn visie op het specifieke onderwerp: “Hoe richt je modern jeugdbeleid in?”. Vanuit het publiek konden vragen worden gesteld, waar ook ruim gebruik van werd gemaakt. Deze vragen betroffen verschillende onderwerpen, als de jeugdopleiding bij amateurverenigingen als ook de huidige situatie bij Ajax. Na de presentatie werd onderling onder het genot van een drankje en hapje nog lang na gesproken.
Het was een interessante en gezellige avond met een hoge opkomst, waaruit blijkt dat deze avonden door de genodigden zeer worden gewaardeerd.