Verkoop van flessen bier en de daarbij behorende aanvullende regels

5 april 2024 12:30

Sinds de nieuwbouw van ons complex schonken we nagenoeg alleen bier vanuit de tap. Naar aanleiding van het verzoek tijdens de laatste Algemene Ledenvergadering is besloten om vanaf heden ook weer flessen bier aan ons assortiment toe te voegen. De verkoop van alcohol is aan regels gebonden. Aanvullend hierop zijn nu voor de verkoop van flessen bier aanvullende regels vastgesteld. Lees deze hierna verder.

De verkoop van alcohol is aan regels gebonden.
Lees deze regels hierna verder.

Aanvullende regels bij verkoop van flessen bier bij v.v. Moerkapelle

Naar aanleiding van het verzoek tijdens de laatste Algemene ledenvergadering is besloten om met ingang van april 2024 ook weer flessen bier aan ons assortiment toe te voegen.

Het verkopen van alcohol op ons complex is aan regels gebonden. Deze zijn vastgelegd in het reglement gebruik alcohol op ons complex.

Om ervoor te zorgen dat het vertoeven op ons complex en onze wedstrijden veilig en plezierig blijven dienen aanvullende regels met betrekking tot het gebruik van flessen bier in acht te worden genomen.

Dit zijn:

Tijdens wedstrijden mogen, om ongelukken te voorkomen, geen flessen bier op het terras worden geconsumeerd.

Na afloop van de laatste wedstrijd is het toegestaan om flessen te nuttigen op het terras. Daarbij dienen we verantwoord te handelen. Zet geen flessen op de reling.

Elk team mag na afloop van de wedstrijd maximaal één krat bier in de kleedkamer nuttigen.

Het dringende verzoek is om de lege kratten weer in te leveren, zodat de kleedkamers netjes en schoon worden opgeleverd.

Laat alsjeblieft geen flessen of glazen rondslingeren. Breng ze altijd terug naar de bar, zodat we samen voor een schone en veilige omgeving zorgen.

We vertrouwen erop dat deze regels worden nageleefd.

Gezamenlijk dragen we bij aan een georganiseerde en nette vereniging.

Mocht onverhoopt blijken dat deze regels onvoldoende worden nageleefd zal het bestuur zich moeten bezinnen hoe daar mee om te gaan. Evaluatie zal aan het einde van het seizoen plaatsvinden.

Het bestuur van v.v. Moerkapelle