Woensdagavond 6 maart a.s. benefietwedstrijd v.v. Moerkapelle - Creators FC

2 maart 2024 18:00

woensdagavond 6 maart speelt het voetbalteam van Creators FC, bestaande uit verschillende YouTube-sterren, influencers, een benefietwedstrijd tegen een team van v.v. Moerkapelle.
De kaartjes zijn inmiddels uitverkocht.
Onderstaand treft u nadere informatie aan over de voorschriften, gedrag- en spelregels van die avond.

Woensdagavond 6 maart a.s. speelt het voetbalteam van Creators FC, bestaande uit verschillende YouTube-sterren, influencers, een benefietwedstrijd tegen een team van v.v. Moerkapelle.
De entree kaartjes zijn inmiddels uitverkocht.
Onderstaand treft u nadere informatie aan voor bezoekers over de voorschriften en spelregels van die avond.

xxInfo_benefietwedstrijd_versie_2.jpg

vv_Moerkaplle_-_Creators_FC_A.jpg

Mede gesponsord door onder meer:

vv_Moerkaplle_-_Creators_FC_B_sponsors.jpg