Daniel v.d. Hoven heeft tijdens de ALV op 6 december jl. afscheid genomen als penningmeester van de vereniging.

16 december 2023 12:15

Op 6 december 2023 heeft v.v. Moerkapelle de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden. Naast de financiƫle zaken en andere veelal gebruikelijke agendapunten stond ook de bestuursverkiezing en het afscheid van Daniel als penningmeester op de agenda.

Naast de financiële zaken en andere veelal gebruikelijke agendapunten stond ook het onderwerp bestuurssamenstelling op de agenda.
Tijdens dit agendapunt is de heer Arco van Dijk gekozen als bestuurslid voor onze jeugd en heeft Daniel v.d. Hoven afscheid genomen als penningmeester van de vereniging.

Daniel is de afgelopen bijna 8 jaar penningmeester geweest van onze vereniging.

Daniel werd in 994 lid van onze vereniging. Hij heeft alle jeugdelftallen doorlopen en daarna circa 17 jaar (2004 – 2021) in het eerste elftal van v.v. Moerkapelle gespeeld.

Daniel trad toe tot het bestuur in 2015 tijdens een buitengewone ledenvergadering. Acht jaar lang heeft hij een bestuursfunctie vervuld, eerst als 2de penningmeester en de laatste jaren al penningmeester. Dan ken je de club wel van binnen en van buiten.

Als verenging zijn we Daniel veel dank verschuldigd voor alle tijd en inzet die hij de afgelopen jaren aan de v.v. Moerkapelle heeft besteed.
Als dank van waardering heeft het bestuur besloten om hem tijdens de a.s. nieuwjaarsreceptie, te benoemen tot Lid van verdienste van onze vereniging.

Gelijktijdig betekent dit dat de zetel in het bestuur van onze penningmeester vacant is en ingevuld dient te worden.
Mochten er leden zijn die interesse hebben en zich hiervoor geschikt en beschikbaar voelen dan stelt het bestuur het zeer op prijs als diegene zich wilt melden.

Einde_penningmeesterschap_Daniel_van_den_Hoven_6-12-2023_BB.jpg

Tweede van links Daniel v.d. Hoven en geheel rechts Arco van Dijk.

Einde_penningmeesterschap_Daniel_van_den_Hoven_6-12-2023_A.jpg

Links de secretaris van onze vereniging Pieter Verweij in het midden de voorzitter en geheel rechts Daniel v.d. Hoven