In memoriam lid van verdienste Theo Immerzeel

9 oktober 2023 16:30

Afgelopen weekeinde ontvingen wij het trieste bericht dat één van onze leden van verdienste, voormalig lid, Theo Immerzeel, vorige week vrijdag 6 oktober, op 65-jarige leeftijd is overleden.
Theo was al sinds lange tijd lid van verdienste van onze vereniging.

In memoriam lid van verdienste Theo Immerzeel

Afgelopen weekeinde ontvingen wij het trieste bericht dat één van onze leden van verdienste, voormalig lid, Theo Immerzeel vorige week vrijdag 6 oktober, op 65-jarige leeftijd is overleden.

Theo was al sinds lange tijd lid van verdienste van onze vereniging.
Een aantal oudere leden kennen Theo al vanuit de jaren 70 -80 van de vorige eeuw. Theo was oud eerste elftalspeler en heeft in genoemde periode een grote bijdrage geleverd bij de bouw van ons vorige clubhuis. Theo was de laatste jaren woonachtig in Nieuwerkerk aan den IJssel.

De tekst op de aanhef van de rouwkaart luidt:
“Veel te jong en met nog zoveel toekomstplannen, hebben wij afscheid moeten nemen van Theo, trotse en liefdevolle man, vader en opie. Sterk wil je dat wij zijn, maar afscheid nemen doet zo’n pijn.”

Voor nadere informatie verwijzen wij u naar onderstaande rouwkaart.

Ons medeleven gaat in het bijzonder uit naar zijn vrouw Joke, zijn moeder, kinderen, kleinkinderen en verdere familie.

Wij wensen allen, ook de clubleden die hem goed hebben gekend, heel veel kracht en sterkte toe bij het dragen en verwerken van dit grote verlies.

Bestuur v.v. Moerkapelle

Rouw_kaart_Theo_Immerzeel_Ia.jpg