Vanaf komend seizoen 2023 -2024 wordt een aangescherpt takenbeleid van toepassing

7 juli 2023 12:30

Beste leden,

We zijn in de afronding van het huidige speelseizoen bij v.v. Moerkapelle. Afgelopen weken werd het succesvolle BZAV toernooi gespeeld. Binnenkort gaan vele genieten van een welverdiende zomervakantie.
Vanuit de vrijwilligerscommissie en het bestuur hebben we teruggekeken, en kijken we vooruit op aankomend seizoen. Er zijn afgelopen jaar successen gevierd en uitdagingen met elkaar opgelost. We willen alle leden en vrijwilligers die de bijdrage hebben geleverd hiervoor graag bedankten.
Ook komend seizoen hebben we de inzet van allen wederom hard nodig.

Beste leden,

Vanuit de vrijwilligerscommissie en het bestuur hebben we teruggekeken en kijken we vooruit op aankomend seizoen.
Er zijn afgelopen jaar successen gevierd en uitdagingen met elkaar opgelost.

Ook komend seizoen hebben we de inzet van allen wederom hard nodig.

Om alle verenigingstaken goed en tijdig uitgevoerd te krijgen is voor de vrijwilligerscommissie elke week weer een hele tour.
Op verschillende plaatsen komen we regelmatig handjes te kort terwijl we zien dat lang niet alle leden de bereidheid tonen, de goede te na gesproken, om de jaarlijks verplichte taken uit te voeren.

Daarom hebben we afgelopen maanden het taken- en vrijwilligersbeleid nog een keer tegen het licht moeten houden en aangescherpt.
‘Vele handen maken tenslotte licht werk’.

In deze bijlage worden deze taken verder toe- en uitgelicht. Wij verzoeken eenieder hiervan kennis te nemen.

Taken-_en_vrijwilligersbeleid_v.v._Moerkapelle_juni2023_v2.docx

In het takenbeleid attenderen wij eenieder ook nogmaals op de taken en verplichtingen die bij het lidmaatschap behoren.

Sanctiebeleid nieuwe seizoen:

We kiezen er vooralsnog voor om de sanctie bij herhaald niet uitvoeren van de verplichte taak als lid te beperken tot een bepaalde tijd van uitsluiting van het spelen van wedstrijden.

Mocht echter in de komende maanden blijken dat er bij regelmaat weer te weinig gehoor gegeven gaat worden aan het uitvoeren van de verplichte taken, dit ter beoordeling van ons bestuur, dan zijn wij helaas genoodzaakte om de Algemene ledenvergadering aan het einde van dit jaar voor te stellen om een financiële boete te gaan instellen en invorderen van leden die herhaaldelijk de plicht verzuimen.

We hebben namelijk echt alle inzet van leden nodig om onze vereniging tegen de huidige kosten draaiende te houden.

Vanaf 15 juli wordt je benaderd om jezelf in te schrijven voor de taken.

We willen jullie voor nu een fijne zomertijd wensen en hopen je in gezondheid weer te begroeten bij het nieuwe seizoen.

Vriendelijke groeten,

v.v. Moerkapelle bestuur en Vrijwilligers coördinatoren