Beste v.v. Moerkapellenaren: Oproep aan alle spelende leden, vergeet uw verplichte verenigingstaken niet !

25 juni 2023 22:00

We zijn in de afronding van het huidige speelseizoen bij onze vereniging. Nu nog wordt het mooie Bedrijfszomeravondvoetbal toernooi gespeeld.
Het is vele avonden druk langs onze velden, dat is mooi en een goed teken maar …. om alle verenigingstaken goed en tijdig uitgevoerd te krijgen is voor de vrijwilligerscommissie elke week weer een hele tour en zoektocht.

Op verschillende plaatsen komen we regelmatig handjes te kort, terwijl we zien dat lang niet alle leden de bereidheid tonen, de goede te na gesproken, om elk seizoen de verplichte taken uit te voeren.

Dat zien we onder meer bij het indelen achter de bar en bij het ophalen van het oud papier op de zaterdagmorgen.

Afgelopen weken stond onze trouwe vast vrijwilliger Marcel er op zaterdagmorgen een aantal keren weer alleen voor. Dit nadat de vrijwilliger coördinator zijn uiterste best had gedaan om iemand hiertoe bereid te vinden. Beste mensen dit kan toch zo niet langer.

We hebben alle inzet van leden nodig om onze vereniging tegen de huidige contributie opbrengsten zo draaiende te houden.

Ik spreek hierbij dus al die leden aan en doe een beroep op diegene die afgelopen seizoen nog niet drie keer een taak hebben uitgevoerd.
Ook uw inzet hebben we keihard nodig.

En vergeet daarbij niet dat het ophalen van het oud papier op zaterdagmorgen ook in de zomermaanden gewoon doorgaat en u daarvoor opgeroepen kan worden. Laat de trouwe vrijwilligers van uw vereniging niet in de steek !

‘Vele handen maken tenslotte licht werk’.

Dit alles heeft het bestuur en vrijwilligerscommissie ook genoodzaakt om het vrijwilligers- en verplichte takenbeleid binnen de vereniging nogmaals tegen het licht te houden en waar nodig aan te scherpen.

Binnenkort ontvangt u de nieuwe versie waarmee we a.s. seizoen ook starten.

Maar bovenal vraag ik u vriendelijk doch dringend om de taken die van u als lid worden verwacht ook in te vullen. We doen het tenslotte samen niet waar ? dat is het kenmerk van een vereniging.

Voor nu wens ik een ieder een fijne vakantie toe en zie u daarna graag weer op ons mooie sportcomplex.

Met vriendelijke groet,

Uw voorzitter