Jannie onze ere-vrijwilligster, 85 jaar en verricht nog dagelijks vele werkzaamheden voor de vereniging

10 juni 2023 12:00

Jannie, wie kent haar niet bij v.v. Moerkapelle, onze ere-vrijwilligster, is afgelopen donderdag 85 jaar geworden. Zelfs deze avond wilde ze haar dienst bij het BZAV toernooi niet laten schieten en stond ze achter de bar. Daar werd ze verrast door de versiering en een attentie vanuit de vereniging.

v.v. Moerkapelle is ontzettend dankbaar voor al die jaren, meer dan 45 jaar, dat ze ons ten dienste staat en wekelijks schoonmaakt werk verricht en al die avonden en middagen dat ze als bar medewerkster achter de bar of in de keuken dienst draait.
Een job die niet voor iedereen is weggelegd en ze al die jaren lang met grote gedrevenheid voor haar club tot op deze hoge leeftijd weet te verrichten.

We zijn haar daarvoor ontzettend dankbaar.

Jannie_85_jaar_A.jpg

Jannie_85_jaar_B.jpg