v.v. Moerkapelle bedankt Plus supermarkt Moerkapelle voor de mooie bijdrage uit de Plus actie

23 december 2021 12:00

Afgelopen maanden heeft ook v.v. Moerkapelle en alle mensen die v.v. Moerkapelle een warm hart toe dragen meegedaan aan het sparen van vouchers voor de actie die de Plus had georganiseerd voor verenigingen uit Moerkapelle.

De Plus supermarkten hadden een speciale actie georganiseerd voor de verenigingen, ook in Moerkapelle. Zo konden klanten sparen voor verenigingen. Dat is ook gebeurd.
Met deze spaaractie beoogde de Plus supermarkt in Moerkapelle verenigingen financieel een steuntje in de rug geven.
Dat is mede dankzij alle inzet van de mensen die v.v. Moerkapelle een warm hart toe dragen gelukt.
Met vereende krachten hebben wij het beste resultaat van alle deelnemers bereikt.

Spaarders bedankt maar bovenal Plus supermarkt Moerkapelle hartelijk dank voor de organisatie en onze opbrengst van bijna € 1.400,=
Een prachtig steuntje in de rug voor v.v. Moerkapelle in deze lastige jaren.

v.v. Moerkapelle dankt Plus supermarkt Moerkapelle hiervoor en wenst alle medewerkers van de Plus fijne feestdagen toe.

Bestuur v.v. Moerkapelle