Werkzaamheden Veld 3 plaatsing noodlokalen Keyzerschool

1 juli 2021 16:15

Zoals al is waar te nemen vinden er momenteel werkzaamheden plaats op ons natuurgrasveld aan de zijde van de Koningsspil. Dit ter voorbereiding voor het plaatsen van twee noodlokalen op deze locatie.

Vanaf 1 juli vinden er werkzaamheden plaats op het natuurgrasveld  (veld 3) aan de zijde van de Koningsspil. Dit ter voorbereiding voor het plaatsen van twee noodlokalen op deze locatie. Afgelopen maanden heeft hier constructief overleg over plaatsgevonden met de gemeente (als verhuurder) en de directie van de Keyzerschool. In goed overleg is afgesproken dat, vooruitlopende op mogelijke verdere werkzaamheden in de toekomst , v.v Moerkapelle een strook van dit veld ter beschikking stelt voor de bouw van twee noodlokalen voor de Keyzerschool. Het resterende deel van het natuurgrasveld blijft in gebruik van de voetbalvereniging.

Voor meer informatie over de gemeentelijke toekomstplannen voor deze omgeving, veelal bekend onder de titel Jonge Veenen fase 4,. verwijzen wij u naar de gemeentelijhek website.

Als bestuur van de voetbalvereniging vertrouwen wij er op dat we hiermede constructief mee denken en werken aan een oplossing voor een acuut probleem in het kader van de huisvesting kinderen van de Keyzerschool.

Bestuur v.v. Moerkapelle

20210701_193153_resized_kl.jpg