Nieuwjaarsbericht 2021

1 januari 2021 11:00

Beste medeleden,

Allereerst wens ik u allen, mede namens het bestuur, een voorspoedig, gezond en sportief nieuw jaar toe. Wat een ongelooflijk onwerkelijk jaar ligt achter ons. Corona had en heeft nog steeds een enorme impact op hoe we samen in het leven staan en de voetbalsport bij onze club kunnen beleven.

Nieuwjaarsbericht 2021

Beste medeleden,

Wat een ongelooflijk onwerkelijk jaar ligt achter ons. Corona had en heeft nog steeds een enorme impact op hoe we samen in het leven staan en de voetbalsport bij onze club kunnen beleven. Voor vele in het land was het een jaar met veel verdriet en/of spanning. Een jaar waar over honderd jaar nog over gesproken zal worden.

Hoe dit nieuwe jaar zal gaan verlopen is nog niet te voorspellen, maar er gloort enige hoop is de verwachting.

Laten we ook komend jaar vol energie en samenwerking ons blijven inspannen voor onze club.

Voor onze vereniging wordt het al met al een spannend jaar. Wat brengt ons dit nieuwe jaar ? Welke donkere wolken zullen we samen moeten overwinnen !

Welke nieuwe uitdagingen komen op ons pad ? De eerste nieuwe uitdaging heeft zich zojuist aangekondigd.(zie ons volgende bericht).

We hopen dat we snel zicht krijgen op de hervatting van trainen en spelen van wedstrijden. Laten we er  samen voor zorgen dat we er klaar voor staan, wanneer het zover is.

Wat zal dat een opluchting zijn want dan moeten de gezondheidsrisico’s toch ook aanzienlijk minder zijn en kunnen we hopelijk terug naar een ander “normaal” leven en onze aandacht weer richten op het sporten.

Dit keer:

Geen Nieuwjaarsreceptie. Uniek denken wij voor v.v. Moerkapelle !

Geen Nieuwjaarstoespraak van uw voorzitter, slechts een nieuwjaarsbericht via de sociale media. Geen moment van overdenking

Geen moment om even stil te staan bij onze jubilarissen en de speldjes uit te reiken.

Geen moment van gezellige samen zijn

Geen traditie die we in ere kunnen houden.

Maar zoals beloofd tijdens de Algemene ledenvergadering op 7 december jl. zullen we zodra het weer mogelijk is een bijeenkomst voor onze leden organiseren en trachten aan dit alles alsnog invulling te te geven.

Voor ieders gezondheid dient nu eerst de corona pandemie zich in te dammen dan pas kunnen we echt verder.

Belangrijke nieuw items van uw club kunt u blijven volgen via onze website en andere sociale media.

Mocht u vragen of suggesties hebben ook dan weet u ons te vinden vertrouwen wij op.

Samen verder. De bal gaat zeker weer rollen.

Zie hiervoor ook de dankwoorden vanuit de KNVB aan onze vrijwilligers.

“We hebben met z’n allen een zwaar en bijzonder jaar achter de rug.

Elke vereniging heeft zich op zijn eigen manier aangepast om leden betrokken te houden en hen de mogelijkheid te bieden om te kunnen blijven voetballen. We begrijpen maar al te goed dat dit nooit was gelukt zonder de tomeloze inzet van alle trouwe vrijwilligers. Daarom hebben we iets speciaals voor al die vrijwilligers die jouw club zo’n warm hart toedragen.”

Blijf gezond en laten we ons allen ook in deze bijzondere peridoe vol energie en samenwerking blijven inspannen voor onze club.

Wij berichten u zodra er zich ontwikkelingen voordoen.

Met sportieve groet,

Martien Zidjerhand