JO11-2 in het zonnetje gezet!

5 november 2019 9:15

Zoals u 2 weken geleden heeft kunnen lezen op onze website , is onze JO11-2 herfstkampioen geworden. Aangezien dit door nieuwe opzet van de K.N.V.B. wat snel en onverwachts was konden er op dat moment geen feestelijke activiteiten worden georganiseerd.

Maar voor ons alle wel bekend zou Aafke , Aafke niet zijn als ze dit onopgemerkt voorbij wil laten gaan,
en dus werd onze JO11-2  voor en na de eerste wedstrijd van de nieuwe  competitie toch nog even in het zonnetje gezet,
en ontvingen de spelers(sters) een mooie welverdiende medaille,  en na de (helaas verloren) wedstrijd werd er onder het genot
van een lekker drankje nog een heerlijk stuk taart gegeten.