Moerkapelle 1 - HOVDJSCR 1 (zon)

HOVDJSCR 1 (zon)

Anoniem (kopbal)
Assist: Anoniem
Assist: Brend Hoogma
Assist: Sander Koole

Mannen, 1, Groep 2 24

27 augustus 2013 20:00

Visser, A.

Moerkapelle 1 geeft tegen HOVDJSCR 1 sterk vervolg aan eerste bekerwedstrijd!

Na de eerste gewonnen bekerwedstrijd tegen Taurus wilde Moerkapelle hier thuis voor eigen publiek uiteraard een goed vervolg aan geven.

De tegenstander van deze tweede bekerwedstrijd begon met aardig voetbal, maar na 10 minuten spelen was het Moerkapelle dat het initiatief in handen had. Het schorte bij HOVDJSCR zeker niet aan individuele kwaliteit, echter lieten ze als geheel soms wat steken vallen. Hier kon Moerkapelle door goed storen van profiteren en dat leidde al vroeg in de wedstrijd tot de 1-0 voorsprong door Thijs van Nieuwkoop. Hierna was het de beurt aan Stefan Sallevelt, die na een corner van Brend Hoogma goed inkopte bij de eerste paal en zo voor de 2-0 zorgde. Een comfortabele voorsprong die zelfs nog verder werd uitgebreid in de eerste helft. Dit keer was het Justin van den Hoven die werd weggestuurd door Brend Hoogma en beheerst afrondde.

In de tweede helft gebeurde er weinig spectaculairs meer en zagen beide teams dat de wedstrijd was gespeeld. Enige noemenswaardige gebeurtenis was de voorzet van Sander Koole, die erg netjes werd ingekopt door Jaron van Dommele en daarmee bepaalde hij ook gelijk de eindstand. Met deze 4-0 overwinning heeft Moerkapelle een goed vervolg gegeven aan de eerste bekerwedstrijd en kan het zelfs al voorzichtig gaan uitkijken naar de 2e ronde.

Kijk op de Facebook pagina van v.v. Moerkapelle voor een complete fotoserie van de wedstrijd.