Moerkapelle J011-1 – Bergambacht JO11-3

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 4e klasse 11

26 november 2016 10:30

Jan de Knegt

2x een poging en 2x een corner voor BAB maar het levert niks op, de verdediging moet hard aan de bak, maar dat doen ze ook netjes,
Erben werkt de ballen hard weg. En ja hoor het is weer een thuiswedstrijd, mooi actie en mooie afwerking van Romano 1-0. Weer een kans maar helaas net naast getikt, levert ons wel een corner op. Ik heb nog even gauw Sven zijn keepershandschoenen gehaald, die was ie vergeten in zijn tas te doen. En er is toch niks lekkerder dan je eigen handschoenen.  Weer een corner voor BAB maar ook die ruimen we weer lekker op. De aanvallen gaan eigenlijk over en weer, met andere woorden ze zijn aan elkaar gewaagd. Kansje voor Moerkapelle maar keepertje zit er mooi tussen. Dan nog een ingooi voor BAB maar dat levert niks op en zo gaan we de rust in.

Na de rust voeren we de druk weer op maar het afstandsschot gaat huizenhoog over. Corner voor MKP maar ook dat levert niks op. Dan mooi actie van Daan, geeft hem mooi voor op Romano die plaatst een mooi schot, maar keepertje tikt hem tot corner. Maar die levert helaas niks op. De kansen voor MKP worden er steeds meer, maar scoren lukt niet echt. Dan weet BAB onze helft weer te vinden maar het schot gaat over. Wij weer in de aanval maar de keeper onderschept de bal en trapt uit en de bal komt bij Jeftha terecht en die schiet de bal linearecta terug maar in de handen van de keeper. De scheids heeft vandaag niet zijn wandelschoenen aan en loopt weinig meters, hahahahaha. En dan gaat Abbie Eshuis zich ook nog met mijn schrijfkunst bemoeien en dan kan ik alleen maar zeggen dat ie een s….. is. En dan weer een mooie aanval van MKP en uiteindelijk weet Wol het doel ook weer te vinden met een snoeihard schot maakt ie in de laatste minuten de 2-0. Jawel een thuiswedstrijd en nu blijven de punten in Moerkapelle. Bij de penalty’s nog ff een tippie van Abbie voor Sven en moet zeggen het werkte nog ook, van de 9 penalty’s werden er 7 gestopt! Volgende week ONA uit om 10 uur, tot ziens.