Rijnmond Cup - Woensdag 19 november 2014: Dilletant - VV Moerkapelle F1

Dilettant F1

Moerkapelle JO9-1

19 november 2014 18:30

Op een doordeweekse avond een potje voetballen op een mooi veld met een echte tribune, ben benieuwd wat het gaat worden!!

De wedstrijd begint en de aanvallen gaan over en weer. Heb al wel gezien dat ze een fanatieke keepster hebben, die een persoonlijke coach naast het doel heeft staan. Ook nog een leidende scheidsrechter, heb wel het idee dat we daardoor in het nadeel staan.

Mooie aanval van Nathan op Romano maar daar zat de keepster van Dilletant knap tussen. Weer Moerkapelle in de aanval mooi schot Nathan maar de keepster tikt hem er naast, corner Erben neemt hem maar Wol schiet hem over. Dan Dilletant in de aanval, levert ze een corner op maar nog geen gevaar voor Sven. We zijn aan elkaar gewaagd, weer een aanval van Dilletant met een super redding van Sven. Nu wij weer in de aanval mega kans voor Romano maar helaas naast. Jaap ziet zichzelf terug in Erben, die schiet finaal naast de bal en valt, maar die Sven staat een dijk van een wedstrijd te keepen en houdt de bal, mama is trots op je!! Ruststand is dan ook 0-0.

We starten weer met goede moed en zijn goed bezig. Dilletant weer in de aanval en er wordt weer goed gekeept. We zijn fanatiek bezig en doen een wedstrijdje ingooien, dit gaat over en weer. Ben benieuwd wanneer er weer gevoetbald gaat worden……… Corner Moerkapelle maar het levert helaas niks op. We krijgen kans op kans maar het is ons niet gegund. Paal, lat, net naast noem het maar op. Dan een mooie aanval van Dilletant een foutje in onze verdediging en dan is het helaas toch 1-0. Sven krijgt het de laatste minuten nog heel druk en het kan dan ook niet uitblijven de 2-0 en de 3-0 volgen dan nog snel. Het had niet gehoeven maar wij kregen de bal er niet in.

Penalty’s

Sven         hoog over              Nathan           raak

Luc           gestopt                 Manuel           raak

Wol          raak                     Erben            gestopt

Romano     gestopt                 Ozan             naast

Daan         naast

Sven; 3 penalty’s gestopt, 1 lat, 1 naast en 4 raak.