Moerkapelle 1 - Floreant 1

10 augustus 2013 14:30

C.H. Verhoef

Ook dit jaar winst op Floreant 1 in voorbereiding

Net als vorig jaar oefent Moerkapelle ook dit jaar weer tegen 3e klasser Floreant. De ploeg uit Boskoop probeert altijd leuk te voetballen en dat ligt Moerkapelle meestal wel.

Dit was gelijk goed te merken door een agressief begin van Moerkapelle. Floreant begon mak en kwam door vroeg storen van Moerkapelle niet toe aan zijn spel. Dit leidde dan ook tot een voorsprong voor de thuisspelende ploeg. Floreant herpakte zich enigzins en kwam ietwat gelukkig op een 1-1 gelijke stand. In de slotminuten van de wedstrijd werd de overwinning gelukkig toch nog veilig gesteld door goed doorgaan van Justin van den Hoven. Hij veroverde de bal in de 16 meter en legde deze netjes breed op de vrijstaande Edwin Wondergem, die koelbloedig afrondde.