Moerkapelle 1 in eerste bekerwedstrijd niet opgewassen tegen SJZ 1

Nieuweweg 6
2381NW
ZOETERWOUDE

Moerkapelle 1 speelde zaterdag jl. de eerste bekerwedstrijd tegen SJZ 1.

Al heel snel vanmiddag bleek dat Moerkapelle een moeilijke middag tegemoet zou gaan tegen de vierklasser uit Zoeterwoude. Het was in de tweede minuut al direct raak voor de thuisploeg. Daarna trachtte Moerkapelle weerstand te bieden tegen het vlot combinerende SJZ. Na ruim een half uur spelen werd het toch 2-0. Daarna creëerde Moerkapelle de eerste kansjes in deze wedstrijd.

In de rust wisselde trainer Van der Klok zowel achterin als in de voorhoede. Na ruim tien minuten spelen in de tweede helft wist Moerkapelle uit goed genomen corner door Van Ommeren en een rake kopbal van De Wilde iets terug te doen en de 2-1 te laten noteren. Even later wist SJZ de voorsprong al weer te vergroten naar 3-1 en in de 90ste minuut zorgde een merkwaardigste moment uit dde wedstrijd met wellicht een eigen doelpunt voor de eindtand van 4-1. Een toch wel matig begin van Moerkapelle dat ook nog eens tegen vier gele kaarten op liep.

Opstelling: Lorenzo Sloof ©, Lars Knop, Lucas Doornebosch, Wesley de Wilde, Mischa Slingerland (Richard Koole), Timo Verheul (73: Daan Herbert), Mike van der Vlist (60:Matthias de Gooijer) , Senna Jager (46: Jarno van Ommeren) , Jeffrey Kievit, Michael Koolhaas en Ralph Doornebosch.