Zaterdag 6 september 2014: VV Moordrecht F2 – VV Moerkapelle F1

Moerkapelle JO9-1

F-pupillen, F1, Groep 4 08

6 september 2014 9:00

Nieuw seizoen, dus nieuwe gezichten, andere opstellingen etc.

De eerste wedstrijd beginnen we met een uitwedstrijd, op pad naar Moordrecht, we hebben er zin in, dat is het voornaamste. Na een kleine warming-up gaan we er vol goede moed aan beginnen. Met Sven in het doel, ja dat had hij zelf wel even bedacht (er was niemand anders die het wilde doen!!).

De aanvallen gaan over en weer en dan een foutje achterin en helaas weet Moordrecht te scoren en kijken we tegen een 1-0 achterstand aan. We laten het er niet bij zitten en zetten de aanval in, krijgen een corner mee, maar helaas gaat die voor het doel langs. Weer een corner en weer weten we niet te scoren. Dan neemt Moordrecht het weer over en gaan ze recht op het doel af en zij weten wel te scoren, 2-0. Weer Moordrecht in de aanval en nu houdt Sven de bal wel tegen en schiet de bal ver uit, zodat wij weer kunnen aanvallen, maar het wil gewoonweg niet lukken vandaag. Daarna gaat Moordrecht weer in de aanval en weet Sven nog wel wat ballen eruit te houden maar het kan niet uitblijven, de 3-0 is een feit. Maar we geven niet op en het is een beetje een rommelige aanval maar Whol weet te scoren en is het 3-1. Volgens Sven gaat het nu pas echt beginnen, we zijn benieuwd, het is eerst rust.

Na de rust heeft Moordrecht er nog meer zin in en worden de aanvallen op ons steeds meer en Sven doet wat ie kan maar ze weten toch te scoren, 4-1. Maar ook Whol laat zich niet uit het veld slaan en met een mooie lob wordt het 4-2. Volgens Romano komen we terug en zullen we nog wel wat laten zien. Mooie corner Moerkapelle en Romano maakt de 4-3 of er genoeg tijd is om het tij te keren, dat denk ik niet. Moordrecht weer in de aanval, maar het schot eindigt “klemvast” in Sven zijn handen. Dit was de laatste actie van de wedstrijd. Jongens jullie hebben je best gedaan ervoor gestreden en geknokt, jullie zijn TOPPERTJES!!

Penalty’s:

Sven               Raak