Moerkapelle 1 geen schijn van kans tegen Cabauw 1

2751ES
MOERKAPELLE
tel. 079-5933000

Zaterdag 25 september speelde de elftallen van Moerkapelle weer voor het eerst sinds lange tijd, na de corona periode, voor de competitie. De start was voor Moerkapelle 1 thuis tegen Cabauw uiterst lastig.

Cabauw zette vanaf begin af aan direct volle druk naar voren en wist Moerkapelle direct in de verdediging te drukken. Na 12 minuten spelen kwam Cabauw, na een goed genomen vrije trap van afstand, al op voorsprong !  Moerkapelle trachtte van achteraf aan op te bouwen, maar daarbij ging het in de 23ste minuut al mis. Gevolgd de 0-2 lag snel in het netje. Eigenlijk ging dit zo de hele eerste helft door. Moerkapelle wist geen kans te creëren en Cabauw zat er bovenop.
Na rust was het speltype het zelfde en Cabauw scoorde er een aantal keren lustig op los. Na 52 minuten de 0-3 en rond de 75ste minuut twee keer achtereen en vlak erna de laatste van de 0-6.  In het begin van de tweede helft had Moerkapelle wel enkele kansen weten te creëren maar dan stond de doelman van Cabauw als sluitpost in de weg.

Een teleurstellend begin voor Moerkapelle tegen een goede tegenstander die waarschijnlijk nog wel eens meer van zich kan gaan laten horen. Moerkapelle moet deze wedstrijd snel vergeten en volgende week tegen GSV (uit) het opnieuw gaan proberen.

Opstelling: Opstelling: Lorenzo Sloof, Mischa Slingerland, Thom van den Berg (Davey Jager), Thijs van Nieuwkoop, Lars Knop, Thymen Eindhoven (Frank van den Bas), Lucas Doornebosch, Harmen Verweij, Tim Koorevaar, Michel Koolhaas (Ghaith Massoud), Timon van Dam.