Herinnering!!!!

19 oktober 2017 18:45

Beste leden met partner en ouders van jeugdleden,

Over iets meer dan een week is het dan zover,
Velen Oktoberfesten hebben in de tussentijd al plaats gevonden door het hele land maar de 28ste is dan eindelijk ons V.V. Moerkapelle-Oktoberfest aan de beurt.

Kaarten zijn nog steeds te koop, dus als je nog geen kaartje heb, wees er snel bij. Voorverkoop duurt nog tot de 28ste van oktober zelf, maar al beslis je op het laatste moment naar het feest te komen kost dit je aan de deur €5,- extra. Dat zal zonde zijn uiteraard! Let wel op, de leeftijdsgrens is 18+.

Ook willen wij nog even benadrukken dat we uitkijken naar de ouders van de jeugdleden en de oudere garde van onze leden! Het lijkt ons super gezellig om met jong en oud een sfeervolle avond neer te zetten waar we als club trots op mogen zijn!

Wij hopen jullie allemaal te zien op 28 oktober, zodat we er samen een leuke avond van kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

De activiteitencommissie

* Kaartjes kunnen op alle tijdstippen aan de bar gekocht worden, u ontvangt een bonnetje die u bij de volgende leden kan inleveren in ruil voor een kaartje:
* Sander Koole
* Remon de Bruin
* Matthew Dubbis
* Aafke Hoogma
* Dirk van Elleswijk
* Jaron van Dommele
* Justin van den Hoven
Geen bekende naam tussen dit rijtje?
Vraag het even na en dan komt het vast wel goed!!