Oud Papier

Oud papier bij VV Moerkapelle:

Het inzamelen van oud papier is een belangrijke inkomstenbron voor v.v. Moerkapelle. Elke zaterdagochtend en woensdagmiddag zijn vrijwilligers voor de club hiermee bezig.

U kunt uw oud papier brengen op:
- Elke zaterdagochtend van 09:00 uur tot 12:00 uur.
- Elke woensdagmiddag van 13:00 uur tot 15:00 uur.

Eerste zaterdag van de maand ophalen binnen Moerkapelle:
Elke eerste zaterdag van de maand rijdt de Oud papier bus van v.v. Moerkapelle ook langs huisadressen of verzamelplaatsen binnen Moerkapelle.
Bent u slecht ter been of heeft u (samen met uw buren) maandelijks veel papier? Dan komen we dit graag ophalen. Neem hiervoor even contact op via onderstaand emailadres.

Ophaalregeling voor sponsoren van v.v. Moerkapelle
Bij sponsoren van v.v. Moerkapelle is het mogelijk dat het oude papier wordt opgehaald.
Interesse om hiervan gebruik te maken? Om een dag/tijdstip af te spreken kunt u contact opnemen via onderstaand emailadres.

Vragen en/of opmerkingen:
Mail a.u.b. even met [email protected]