Kleding v.v. Moerkapelle

v.v. Moerkapelle heeft, voor de kledinglijn van Robey, recent een nieuw samenwerkingsverband met Robey en de Voetbalshop uit Capelle aan den IJssel. Hierdoor zijn artikelen eenvoudig aan te schaffen voor aantrekkelijke prijzen.

Deze v.v. Moerkapelle - kledinglijn  van Robey, CrossBar genaamd, bestaat uit een tenue voor junioren en senioren. Uiteraard sluit de kledinglijn aan bij de kleuren van onze vereniging.

De prijzen voor onze leden van de in de v.v. Moerkapelle-kledinglijn benoemde artikelen, in de kleuren en inclusief logo van de v.v. Moerkapelle, zijn op  koopavonden in onze kantine te bezichtigen en ook in de vitrinekast. Voor de artikellijn en prijzen zie tijdelijk [deze PDF]. Binnenkort volgt de nadere informatie.
Er zijn uiteraard nog veel meer artikelen te bekijken en op bestelling te verkrijgen, zoals trainingsbroekjes, T-shirts, voetbalkousen, etc.

Samen met Voetbalshop Capelle zorgt v.v. Moerkapelle ervoor dat leden deze aantrekkelijk geprijsde sportkleding op locatie kunnen bezichtigen en aanschaffen.
Op verkoopavonden zal er ook de mogelijkheid zijn om doormiddel van een inschrijfformulier van Voetbalshop Capelle een klantenkaart te ontvangen. Via deze kaart kunt u voor toekomstige aankopen en met korting ontvangen.

De data van de verkoopavonden zullen wij door een apart bericht op deze website publiceren met het verzoek deze zelf in de gaten te houden!

Het bestuur van v.v. Moerkapelle