13 juli Familiedag 2018 - 2019 Afsluiting van het seizoen

13 juli 2019 13:30

Uitblinkers van onze vereniging V.V. Moerkapelle.
Zoals velen van jullie al weten vindt op 13 Juli ons leukste jaarlijkse evenement weer plaats:

De Familiedag!
Een dag voor jong en oud, waar we als vereniging trots op kunnen zijn.
De laatste jaren is de Familiedag weer een groot succes en ook dit jaar gaan we weer voor een grote opkomst en vooral een heel gezellige en mooie dag!

Zoals altijd begint de dag weer met leuke spellen waar zowel jong en oud aan deel kunnen nemen!
Een groot succes met grote springkussens en leuke groepsspellen, waar teambuilding en samenwerking een belangrijke rol in spelen.

Na afloop van de spellen en de prijsuitreiking steken we de barbecue’s weer aan en genieten we met elkaar van een hapje, een drankje en een lekker muziekje!

Het rad van V.V. Moerkapelle kan natuurlijk niet ontbreken op deze dag en ook hier zullen weer leuke prijzen te winnen zijn!

Rond een uur of 22.00 gaan we met een voldaan gevoel en met een geweldige dag achter de rug weer lekker op huis aan.

Tijdschema
* 12:00 – 12.30: Opening inschrijving voor de spellen
* 13:00 – 16.00:  Activiteiten voor iedereen!
* 17.00 – 22.00: BBQ met muziek en

Belangrijk
* Inschrijven via de website VERPLICHT voor de activiteiten en BBQ via onderstaande link:
     www.vvmoerkapelle.nl/360/seizoensafsluiting_2018-2019/

* Betaling van de BBQ op de dag zelf! (volwassenen en kinderen vanaf 14 jaar: €8,50; kinderen van 6 tot 14 jaar: €5,00 en onder 6 jaar: gratis)
* Kom in sportkleding en neem schone kleding en douche spullen mee! (er is gelegenheid om te douchen op de club om zo fris op de BBQ en het afsluitende feest te verschijnen)
* Trek geen voetbalschoenen aan!

Tot 13 Juli!