3e helft een GROOT succes voor doneer-actie: geef Nijs weer een Stem

16 december 2018 15:45

Na de wedstrijd van het 1ste elftal zaterdag 8 december, startte de 2de editie van de 3de helft bij v.v. Moerkapelle. Dit was er één met een speciaal tintje.
Deze middag werd er namelijk geld ingezameld voor Fam. van der Heijden, en in het speciaal voor gezinslid Nijs. Zijn verhaal kunt u lezen op:

Aangezien vader en broer betrokken zijn bij onze vereniging leek dit voor ons een mooi moment de handen ineen te slaan om een mooi bedrag op te halen, om Nijs verder te helpen en hem herstel te kunnen bieden.

Om dit mogelijk te maken hadden we piano’s en pils bereid gevonden om een optreden te geven, waarin we door middel van verzoeknummers tegen betaling, geld inzamelden.

Die liep als een trein en na een kleine 2 uur optreden mochten we de teller zetten op een mooie: €878,40 euro.
Wij willen een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt daar voor bedanken!

Dit was nog niet alles! In de week van de voorbereidingen benaderde mede-initiatiefnemer Robin Reigwein (directeur Reco-Holding) ons met het bericht dat hij het ingezamelde bedrag wat werd opgehaald zou verdubbelen. Door dit mooie gebaar mochten de teller dus stoppen op €1.756,80. Een super mooi bedrag waarmee we Nijs en zijn familie steun kunnen geven en de kans op herstel te versnellen en te vergroten.

Begin volgend jaar vind de Navigate North race plaats. Dit is een race voor het goede doel waarbij in 7 dagen, 7.000 km wordt afgelegd. Robin Reigwein en Matthew Dubbis, 2 van onze clubmensen rijden mee aan deze race onder de naam van RECO. http://navigatenorth.nl/detail/?nn==RECO-124

Met deze race word geld ingezameld door het team van RECO om een trampoline voor rolstoelen te bekostigen. Via de sponsoring van dit goede doel wordt er ook een bedrag gedoneerd aan Nijs. Tevens werd de verdubbelaar ook via de Navigate North gedoneerd. Dank daarvoor! Het uiteindelijke bedrag dat we daardoor aan Nijs mochten doneren kwam uit boven de €3.000,- . Een zeer mooi bedrag dat op een goede plek terecht komt!

Nog even terug naar de avond.

De 3de helft van VV Moerkapelle duurde nog enkele uurtjes voort. En al was het misschien voor vele nog te vroeg om de dansvloer op te gaan, zorgde DJ Taktak voor lekkere muziek en werd er genoten van lekkere broodjes hamburger en broodjes worst. Al met al een geslaagde middag en avond! Met veel gezelligheid, waar we het uiteraard allemaal voor doen.

Gegroet en tot de volgende keer,

De activiteitencommissie