Dinsdag 5 september Oefenwedstrijd v.v. Moerkapelle 1 – vv Kamerik 1

2751ES
MOERKAPELLE
tel. 079-5933000

Dinsdagavond 5 september speelde Moerkapelle 1 een volgende oefenduel thuis tegen Kamerik.

Kamerik is in dezelfde vijfde klasse competitie ingedeeld als. Zij speelden voor het laatst in maart 2019 tegen Kamerik.

Moerkapelle dat afgelopen zaterdag het eerste bekerduel tegen SJZ met 4-1 verloor had wat goed te maken in dit oefenduel. En dat wilde men laten zien ook. In de derde minuut al was het Jager die uit een corner van Van Ommeren wist raak te koppen en de thuisploeg zo op voorsprong bracht.

Moerkapelle bleef goed doorzetten en enkele minuten later wist Koolhaas de 2-0 al te laten noteren.

Een smet op de eerste helft was de rode kaart (twee keer geel) na een half uur spelen voor Jager die na een overtreding commentaar op de leiding had. Toch was het Van der Vlist die enkele minuten later de 3-0 liet aantekenen. Daarna was het de buurt aan Kamerik om uit een vrije trap te scoren.

Het leuke duel ging zo met een 3-1 stand de rust in.

Na rust was het Doornebosch na een assist van Van Dam die Moerkapelle na 5 minuten de 4-2 scoorde. Kamerik scoorde enkele minuten later de 4-2. Moerkapelle zat goed in de wedstrijd en wist in de 60ste minuut wederom te scoren, dit keer was het Verheij, na wederom een goede voorzet van Van Dam. Het slotakkoord in deze wedstrijd voor Doornebosch die de 6-2 liet aantekenen.

Zaterdag a.s. speelt v.v. Moerkapelle 1 thuis voor de beker tegen CVC Reeuwijk

Opstelling: Lorenzo Sloof,  Daan Herbert(46: Timo Verheij),  Mischa Slingerland,  Wesley de Wilde(46: Stef v..d. Salm),  Richard Koole (46: Lars Knop),  Ralph Doornebosch,  Mike van der Vlist,  Lucas Doornebosch,  Senna Jager,  Michael Koolhaas (46: Timon van Dam) en  Jarno van Ommeren.