Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Moerkapelle JO11-1JM

Afgelopen zaterdag tijdens de wedstrijd Moerkapelle 1 – Sportief 1 was Luuk Kerkhof onze pupil v/d week.

Luuk voetbalt zelf in onze JO11-1 en had zelf afgelopen zaterdag gewonnen van Be Fair met maar liefst 10-1.

Luuk had een voorspelling gedaan voor deze eerste competitiewedstrijd van ons eerste van 3-0.
Einstand van deze wedstrijd was inderdaad een 3-0 overwinning voor Moerkapelle, dus werd er meerdere malen aan Luuk gevraagd of die voor volgende week ook alvast een overwinning van Moerkapelle zou willen voorspellen.

Luuk vond Tim Koorevaar de man van de wedstrijd en zoals elke pupil mag hij met zijn man of the match op de foto.

Overzicht pupillen van de week