Jeugd Voetbalkamp 2024

Het staat weer voor de deur!!!
Zoals we gewend zijn, gaan we dit jaar weer op voetbalkamp. Onder begeleiding van een aantal trainers, leiders en een vaste organisatie zullen we weer tal van voetbal en niet-voetbal gerelateerde activiteiten ondernemen en veel plezier maken met elkaar.

We hopen dat jullie enthousiast zijn om mee te gaan! Voor eten en drinken wordt gezorgd.
We hebben wel een klein kampwinkeltje waar de kinderen indien gewenst nog wat snoep, chips of frisdrank kunnen kopen. 5 euro per dag is meer dan genoeg voor deze versnaperingen.

Wie?: JO8 tot en met JO19 van v.v. Moerkapelle.
Wanneer?: 8 mei tot en met 11 mei 2024.
Vertrek?: 8 mei 2024 om 16.00 uur vanaf de parkeerplaats tennisvereniging Love 70.
Terugkomst?: 11 mei 2024 ca. 13.00 uur op de parkeerplaats tennisvereniging Love 70.
Waar naartoe?: Heukeloms Hoefke aan de Laag Heukelomseweg 5 in Heukelom(NB) (kaart)
Kosten?: € 65,- per persoon

Meld je aan door het formulier in te vullen.
Betaling moet plaats vinden vóór 1 Mei 2024 onder vermelding van naam en Voetbalkamp 2024 op IBAN rekeningnummer NL93 RABO 0375063722 van VV Moerkapelle.
Voetbalkamp2024.jpg

Aanmelden Voetbalkamp v.v. Moerkapelle 2024

Dit formulier blijft nog geldig tot maandag, 29 april 2024 om 1:00

Selecteer hier je team:

Vul uw emailadres in. U krijgt een kopie van dit formulier op dit adres

* = verplicht