Grote Clubactie: Koop loten bij onze jeugdleden! Online op 2 manieren mogelijk!

2 oktober 2016 10:30

Dit jaar verkopen onze jeugdleden loten voor de Grote Clubactie! De opbrengst zal dan ook naar de jeugdafdeling gaan. Voor een deel zal deze worden gebruikt voor de aanschaf van trainingsmateriaal. Een ander deel zal op het jaarlijkse Sportkamp worden gebruikt om de vrijdagmiddagactiviteit te bekostigen. Help onze jeugdafdeling bij het behalen van een mooie opbrengst! Online kopen is op 2 manieren ook weer mogelijk; direct of via een jeugdlid.

Hoe werkt het?

De jeugdspelers van v.v. Moerkapelle verkopen zoveel mogelijk loten. Dit is op verschillende manieren mogelijk:

BIJ EEN JEUGDLID PERSOONLIJK:

De jeugdleden van VV Moerkapelle gaan langs de deur en bij familieden en bekende langs om zoveel mogelijk loten te kopen.

ONLINE - KAN OP 2 MANIEREN

Wilt u de jeugdspelers helpen door een lot te kopen, kunt u hier op deze link drukken. In ieder geval alvast hartelijk dank daarvoor!

Via de jeugdspelers: Zij hebben een persoonlijke link ontvangen waarmee zij digitaal loten verkopen. Deze link wordt verstuurd binnen in de eigen omgeving aan familie, vrienden en kennissen. Achter de schermen wordt gekeken wie er de meeste loten je verkocht heeft.

Direct op de site van de Grote Clubactie: Wilt u de jeugdspelers helpen door een lot te kopen, kunt u [hier] op deze link drukken. In ieder geval alvast hartelijk dank daarvoor!

OPBRENGST

Het bedrag dat wij ophalen is deels voor trainingsmateriaal en deels voor de vrijdagmiddagactiviteit voor op voetbalkamp. Op de voetbal hebben we al enig materiaal, maar met nieuw en ander materiaal kunnen we onze voetbalkwaliteiten nog meer verbeteren. Wie wilt dat nou niet?

Afgelopen jaar hebben we mogen lasergamen op de vrijdagmiddag. Welke gave activiteit zouden we dit jaar met zijn allen kunnen doen? Hoe hoger het bedrag, hoe gaver de activiteit.
Wij nemen dit jaar contact op met een aantal jeugdspelers die met ons om de tafel mogen zitten die hierover mee kunnen denken en praten.

WIE VERKOOPT DE MEESTE LOTEN?

De standen van de verkoop van de loten wordt bijgehouden. Wij gaan kijken welke speler en welk team het meeste hebben verkocht.
Zij zullen zeker niet met lege handen naar huis gaan!!

Indien er vragen of opmerkingen zijn kun je ie gerust stellen aan Jessiva van den Hoven en Ron Switzar. Je kunt ze aanspreken op de voetbal of je kunt een mail sturen naar het volgende emailadres:
[email protected] en [email protected]

Sportieve groet,