Pupil v/d Week Kjell Mulder (19-10-'19)

22 oktober 2019 9:00

Afgelopen zaterdag was onze jeugdspeler Kjell Mulder aan de beurt om als pupil v/d week mee te mogen lopen met de mannen van Moerkapelle 1. Dit gebeurde niet tijdens zo maar een wedstrijdje maar het was de dag van v.v. Moerkapelle – v.v. Bergambacht , een wedstrijd die garant staat voor doelpunten.

Net als de spelers was ook Kjell om ca. 13:15uur aanwezig om zich te melden in de kleedkamer om de tactische bespreking  aan te horen en zich om te kleden voor deze wedstrijd. Kjell mocht uiteraard de warming-up meedoen en deed dit samen met de wisselspelers Daniel v.d Hoven en Tim Koorevaar.

Na de warming-up was het tijd voor de aftrap en zo mocht Kjell als eerste de verdediging inclusief de keeper van Bergambacht proberen te passeren en het eerste doelpunt van de middag maken.

Daarna mocht Kjell net als de wisselspelers en de technische staf lekker plaatsnemen in de dug-out om de wedstrijd te bekijken.
Tijdens de rust mocht Kjell samen met de wisselspelers nog even lekker een kwartiertje op doelschieten waarbij reservekeeper Quinten de plaats onder de lat in nam.

Uiteraard hebben we ook nog een aantal vraagjes gesteld aan Kjell om hem een beetje beter te leren kennen:

Antwoorden

1)
 Hoe heet je ?

Kjell Mulder

2)
 Hoeveel jaar ben je?

3)
In welk team voetbal je?

JO.11.1

4)
Welke positie sta je op het
            veld?

Centraal midden

5)
Wat vind je het leukst aan
            voetbal?

Het spelen van wedstrijden

6)
Wat zijn je sterkste punten?

Trucjes, passen

7)
Wat is je favoriete
            voetbalclub in Nederland?

Feyenoord

8)
Wat is je favoriete voetbal
               club in het buitenland?

Juventus

9)
Welke bekende speler wil je
           een keer ontmoeten en wat
           zou je als eerste vragen?

Ronaldo, Messi, Virgel van Dijk

10)
Welke Speler van
         Moerkapelle vond je
         vanmiddag de beste?

Quinten

11)
Op welke plaats gaat
        Moerkapelle 1 eindigen dit
        seizoen?

2de

12)
Wat vond je het leukste van de
         dag als pupil v/d Week?

De aftrap

Kjell heeft van dichtbij een leuke en spectaculaire wedstrijd mogen zien met helaas een 2 – 4 nederlaag voor Moerkapelle,
maar ondanks de uitslag vonden wij het een gezellige middag samen met Kjell, en hopen we hem nog vaker langs de lijn bij Moerkapelle 1 te zien.