Nog twee teams van v.v.Moerkapelle in de strijd voor het kampioenschap

30 mei 2019 9:00

2019 heeft nog geen kampioenselftal opgeleverd, iedereen die denkt dat het seizoen over is, er zijn nog 2 elftallen die Kampioen kunnen worden!

Veteranen 1 heeft 2 punten nodig om kampioen te worden en daar hebben zij nog 2 wedstrijden voor,

maar hopelijk wordt het Kampioenschap a.s. zaterdag UIT tegen Donk om 14.30 uur behaald.

DUS STEUN VE1 AANSTAANDE ZATERDAG !!!

Volgende week zaterdag 8 juni speelt JO13-1 een thuiswedstrijd tegen Sportlust aanvang 09.00 uur, bij winst

wordt het kampioenschap behaald, OOK HIER ZOU HET LEUK ZIJN HET ELFTAL TE STEUNEN !!!