JO15-1 speelt bekerfinale a.s. zaterdag bij V.V. Noordwijk; komt allen!

23 mei 2017 21:15

Aanstaande zaterdag is het zover: Het JO15-team van v.v. Moerkapelle mag een bekerfinale spelen. Een unicum in de historie van de club! Deze finale vindt om 14:00 uur plaats bij v.v. Noordwijk en tegenstander is Linschoten JO15-1. Kom onze jongens aanmoedigen om na het kampioenschap ook deze prijs binnen te slepen!

Nadat op 8 mei al het kampioenschap van de 5de klasse een prooi werd voor [dit team] kan nu de 'dubbel' behaald worden. Tegenstander vv Linschoten JO15 speelt in middenmoot van de 4de klasse, een klasse hoger dan onze jongens! Een uitdaging voor onze jongens om ook dit hoger spelende team te winnen!

Trainers Remco Havenaar en Henk Geldof hebben de komende dagen in ieder geval tijd genoeg om een deel van het team klaar te stomen. Maar liefst 9 spelers zullen woensdag met onze Jeugdafdeling vertrekken naar het jaarlijkse Sportkamp. Of dit een voordeel is zal zaterdag moeten blijken, Wij hopen natuurlijk van wel!

Komt allen om deze bijzondere wedstrijd mee te maken en onze jongens van de nodig support te voorzien!

Informatie v.v. Noordwijk

In verband met de te verwachte drukte adviseert me een ieder ter plaatse aangekondigde parkeerverboden en de aanwijzingen van de eventueel ter plekke aanwezige parkeerwachters in acht te nemen, al is het alleen al om onnodige parkeerbonnen te voorkomen. Het gratis parkeerterrein van v.v. Noordwijk biedt doorgaans voldoende ruimte voor alle bezoekers. In de berm en op de stoep in de omgeving van het sportpark mag niet worden geparkeerd. Doet u dit toch, dan riskeert u een bon.

v.v. Noordwijk
Sportpark Duinwetering
Duinwetering 105
2203 HM Noordwijk
Telefoon: 071-3617444

Routebeschrijving:
Neem vanaf Rijksweg A44 afrit Oegstgeest Noord/Noordwijk (afrit 6). Volg de N444 richting Noordwijk.
Bij het binnenrijden van Noordwijk treft u verkeerslichten. Ga hier rechtdoor.
Bij de eerstvolgende rotonde gaat u rechtsaf. U rijdt nu op de Duinwetering.
Rechts treft u de parkeerplaats voor de bussen aan. Overige voertuigen kunnen gebruik make van het parkeerterrein achter de school. Dat is aan uw linkerzijde.